marți, 29 noiembrie 2011

Muffin cu pere

Nu imi place sa arunc mancarea, mai ales daca este vorba de fructe, dar in ultima saptamana nici nu am prea avut pofta de mancare. Ca sa ii conving totusi pe ai mei sa manance cateva fructe, le-am "gatit" sub forma lor preferata, prajiturele.

Am folosit:
200 gr faina
2,5 l-te praf de copt
1,5 l-te scortisoara
1 ou
140 gr zahar
125 gr unt
2 l-te esenta de rom
180 gr iaurt
100 gr smantana
240 gr pere (cantarite curatate si taiate marunt)



Am batut oul cu zaharul, untul topit si racit, romul, iaurtul si smantana. Apoi am incorporat restul ingredientelor (prafurile) cu o spatula, iar la final adaugat si perele cubulete. Am umplut hartiile de muffin si am dat la cuptorul incins la foc mediu (160C) pana s-au rumenit usor. Le-as fi ornat, dar s-au mancat inainte de a apuca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu