vineri, 18 noiembrie 2011

Muffins cu morcovi, ciocolata si cocos

Pentru ca si ultima experienta cu morcovii in prajitura a fost placuta, am zis sa incerc de data asta ceva nou.
S-a dovedit ca am nimerit-o, desi puteam sa fac portie dubla, deoarece s-au terminat foarte repede.

Am folosit:
200 gr faina
100 gr cocos
150 gr zahar
150 gr morcovi
50 ml ulei
50 ml lapte
3 oua
1 vanilie
1/2 plic praf de copt
bucatele de ciocolata

Am batut bine albusurile cu zahar, apoi am adaugat pe rand galbenusurile, cocosul, laptele, uleiul, vanilia si morcovii dati pe razatoarea mica. La final am incorporat cu o paleta faina amestecata cu praful de copt. Am umplut formele si deasupra am pus cate 3-4 bucatele de ciocolata pe care le-am impins usor in aluat.
Am dat la cuptor la 150 C (electric) pana s-au rumenit usor.


Mmmmmmmmmmmmmm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu