vineri, 9 septembrie 2011

+18

  Nu din greseala voi inaugura acest nou format cu tortul care urmeaza, pe 4 septembrie a fost ziua sotului meu. Ca in fiecare an, si in aceasta perioada ne-am aglomerat cu tot felul de activitati si ocupatii, dar mi-am promis solemn ca voi face un tort pentru el. Am reusit, mai puteam lucra mult la el, dar a trebuit sa ma si  ascund sa fie surpriza, a trebuit sa fiu si in tema. Pana la urma a fost terminat la timp chiar daca figurile de oameni inca nu imi ies si am reusit sa si rup unul din protagonisti chiar inainte de plecarea spre restaurantul unde l-am sarbatorit.
   Povestea tortului e simpla. Sotul meu e mare fan fotbal, in aceasta perioada a petrecut foarte mult timp in fata televizorului. Eu nu sunt fan vizionat "cutia neagra", ba chiar o consider gaura neagra  care ne inghite timpul petrecut impreuna. Astfel l-am transpus pe el in fata noului nostru LCD :)), si nici ispita care sare din tortul urias nu ii atrage atentia.



   Tortul din baza a fost din piscoturi si mousse de mure, iar tortuletul surpriza a fost tort Kinder (am sa va prezint si reteta intr-o alta postare).
   Happy birthday honney!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu