miercuri, 14 decembrie 2011

Spitzbuben

Pentru ca mi-am achizitionat in sfarsit forma pentru aceste fursecuri frumoase, am purces imediat sa fac o portie din reteta de baza pe care o am frumos ilustrata intr-o carte de bucate ungureasca. Sunt la fel de usor de facut ca si fursecurile de pana acum, sunt extrem de fragede si se pastreaza exact la fel mai multe zile (asta in cazul in care rezistam sa nu le mancam de cum le-am facut).

Ingrediente:
450 grfaina
200 gr unt
3 galbenusuri
100 gr zahar
1 vanilie
coaja rasa de la 1 lamaie

Pentru uns am folosit gem de caise amestecat cu zeama de lamaie.


Am frecat untul la temperatura camerei cu zaharul, apoi am incorporat pe rand celelalte ingrediente si am framantat bine. Invelit in folie transparenta aluatul s-a odihnit 2 ore la frigider, apoi l-am mai framantat o data, l-am intins pe masa presarata cu faina si am decupat floricelele. Am decupat acelasi numar de floricele cu model in mijloc ca si fara model. Le-am asezat pe foaie de copt si le-am dat la cuptor preincalzit 170C pentru 10 minute.
Dupa ce s-au racit le-am uns cu gem, le-am lipit cate 2 si le-am nins cu zahar pudra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu