luni, 12 decembrie 2011

Fursecuri sarate cu branza

Daca urmeaza sa aveti musafiri, mai ales bautori de bere, puteti lua in considerare aceste mici fursecuri. Se pot taia linistit si in forma de covrigi. Nu va mai povestesc ca noi le-am atacat imediat cum le-am scos din cuptor.

Pentru aproximativ 80 de bucati in formele folosite de mine:
500 gr faina
150 gr unt
180 gr cascaval ras pe razatoarea mica
1/2 ceasca smantana
1/2 l-ta sare
1/2 l-ta praf de copt

Pentru uns 2 galbenusuri si chimen/ susan pentru ornat

Am frecat bine untul la temperatura camerei cu cascavalul ras, am adaugat smantana, sarea, apoi incet restul ingredientelor. Am framantat bine si am dat aluatul invelit in folie transparenta la frigider pentru 2 ore.
Dupa acest timp am scos aluatul, l-am mai framantat putin, l-am intins pe masa de lucru presarata cu faina, apoi am taiat formele si pe tava tapetata cu hartie de copt le-am uns cu galbenus frecat cu 1 lg apa si le-am presarat cu chimen si susan. Am dat tava la cuptorul preincalzit la 160 C pt 10 minute.

2 comentarii: