vineri, 2 decembrie 2011

Saruturi cu alune

Inca un capitol la probele pentru Craciun, aceste fursecuri sunt foarte gustoase. Probabil ma voi decide greu asupra ce va ramane pentru acest an.

Pentru aluat (60 de bucatele):
250 gr faina
50 gr amidon
125 gr unt
100 gr zahar pudra
2 oua
100 gr alune tocate la robot
125 gr ciocolata rasa

Am frecat untul la temperatura camerei cu zaharul pudra, apoi pe rand am incorporat restul ingredientelor pana am ajuns sa framant un aluat ce nu se mai lipea de maini. Am dat aluatul in folie la frigider pentru 1 ora, apoi am purces la facut mingiute pe care le aplatizam usor cu mana si le puneam pe tava pe hartie de copt. Cand s-a umplut tava am dat-o la cuptorul incins la 160 C pentru cateva minute, nu mai multe de 10. Ideea e sa nu le lasati sa se rumeneasca, altfel se vor intari. Dupa ce s-au racit le-am inmuiat pe jumatate in ciocolata topita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu